Nuffnang Ads

Tuesday, April 16, 2013

Testimoni: Energizing Soy Protein (ESP)

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Harini saya nak kongsi testimoni dari my dearest friend, Mahera yang mengambil ESP untuk mengawal berat badannya ketika mengandung kerana akan effect blood pressure nye...so, let's check it out...


Alhamdulillah...syukur sangat bila tetiba dapat text message ni dari Mahera dengan perkabaran gembira ini :) ESP bukan sahaja untuk mengawal berat badan ketika mengandung tetapi memberi lebih banyak manfaat kepada ibu yang sedang hamil.

Antara lain khasiat ESP Shaklee kepada ibu hamil:
  • Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah
  • Memberi tenaga berpanjangan kepada si ibu
  • Memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • Membantu perkembangan fetus
  • Membantu mengatasi masalah loya atau angin kerana dapat memberi rasa kenyang lebih lama
  • Membantu menjadikan kulit bayi yang bakal dilahirkan halus, cantik dan kurang sensitif

Khasiat ESP ini telah terbukti dan diakui sendiri oleh ibu-ibu yang konsisten mengambilnya sewaktu hamil termasuk diri saya sendiri ;) Memang saya realize yang kulit Ammar better dari kulit Alya coz masa preggy kan Alya dulu saya tak kenal lagi ESP ni...Alhamdulillah kulit Ammar lebih lembut dari Alya and bersih je...saya start ambil ESP since preggy and continue terus sampai sekarang...hasilnya memang BEST...

Siapa yang berminat mencuba ESP mahupun sebarang supplement Shaklee, boleh dapatkan daripada saya.

Psstt...!! Selain ESP, terdapat juga set kehamilan yang tidak kurang hebatnya ;)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit





xoxo,

Najah
Shaklee Independent Distributor [ID: 893828]
najahsalwa@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019.676.8776