Nuffnang Ads

Thursday, April 18, 2013

Testimoni: ESP + Alfalfa + Omega Guard + Lecithin + Ostematrix

Assalamualaikum...

Ramai ibu-ibu yang selepas bersalin mesti terpikir macam mana la nak hilangkan semua lemak-lemak tepu yang berkumpul sebelum, semasa dan selepas bersalin kan?? Well...saya pun salah sorang dari jutaan wanita yang ada dilema ni ahahaha...niat di hati memang kuat nak kuruskan badan dan dapatkan balik berat yang ideal..even though before mengandung berat tak ideal kan haha tapi azam dan semangat tu yang penting kan hehe....

Tapi masalah terbesar saya adalah walau sebesar mana azam saya atau sekuat mana semangat saya...bila nampak je makanan terhidang kat atas meja...tambah plak kalau yang masak tu nenek saya....semua azam dan semangat tu tetiba hilang macam tu je huhu...tak boleh nak control...adoii....after dah selamat telan 2 pinggan nasi...sambil membasuh pinggan baru la sedar yang saya dah terpedaya dengan nafsu sendiri hehe...so nyesal pun tak guna la kan coz semua dah selamat masuk perut dan menjadi sebahagian dari lemak-lemak yang dah sedia ada ahaha...

Syukur alhamdulillah saya berjumpa dengan Slimming Set dari Shaklee sebab bukan je membantu saya untuk kurangkan berat badan tapi juga membantu untuk membanyakkan susu badan...so sapa yang tak suka...satu benda tapi dapat manfaat untuk dua benda yang lain... =) bukan je tu tapi sangat sangat value for money =)

Hari ni saya nak kongsi testimoni Puan Nee yang juga merasai apa yang saya rasai...ibu makan untuk kurangkan berat badan tapi anak pun dapat manfaatnya juga =)







* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

xoxo,

Najah
Shaklee Independent Distributor [ID: 893828]
najahsalwa@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019.676.8776