Nuffnang Ads

Wednesday, May 14, 2014

Demam Nutriwhite Melanda hehehe =)

Rasanyakan ramai yang tak tau bahawa Shaklee ni ada rangkaian produk kecantikan jugak. Haaa...jangan tak tau yer Shaklee ada dua jenis tau produk kecantikan iaitu Nutriwhite dan juga Enfusselle. Fevret Najah ofkos la Nutriwhite =)

Kenapa saya suka Nutriwhite ni? Sebab set ni lebih sesuai dengan kulit dan juga matlamat saya...chewaaahhh!!! semangat je kan hahaha Ini kerana, set ini lebih sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit normal tanpa sensitiviti kulit dan tidak mempunyai jerawat yang teruk. Nutriwhite berfungsi lebih kepada mencerahkan dan kandungan Vitamin C yang tinggi di dalam Nutriwhite menyebabkan ia tidak sesuai untuk mereka yang memiliki kulit yang sensitif & berjerawat teruk.

Haaa...ini la dia geng Nutriwhite Shaklee =)

Jadi, bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang bermasalah seperti kulit tidak sekata, berkedut, jeragat dan tompok hitam....adalah sangat disyorkan untuk anda mencuba set Nutriwhite ni. InsyaAllah anda pasti akan berpuas hati dengan hasilnya. Macam saya selalu cakap, tak cuba maka tak cinta hehe =)

Konsep Nutriwhite adalah "flawless beauty sourced from nature, perfected by science". Terpesona tak dengan konsep dia? Hahaha mendalam kan maksud dia tuh? Haaa...apa yang Shaklee cuba sampaikan adalah kecantikan sempurna adalah dari hasil gabungan alam semulajadi dan sains. Khas untuk menyelesaikan masalah jeragat atau pigmentasi, tompok hitam, dan kecelaan lain yang menjadikan kulit wajah kelihatan kusam dan tidak bermaya.

Jangan tak tau, Nutriwhite ni setanding dengan jenama antarabangsa tau...iaitu Estee Lauder. Haaa, kerlasss gitu hehe walaupun setanding dengan Estee Lauder tapi harganya adalah lebih murah dan memang mampu dimiliki oleh semua. Apa yang istimewa mengenai Nutriwhite ni, ia diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan pada kulit seperti pengelupasan, kemereh-merahan dan sebagainya.


Bila bercakap pasal bahan semulajadi, pasti ada yang bertanya...apakah bahan-bahannya? Nutriwhite diperbuat daripada ramuan nutrien dan herba tulen yang menjadikannya 100% selamat. Jadi, jangan risau ya kawan-kawan hehe =)

Yang bagusnya produk ini dihasilkan oleh saintis di US dan juga Jepun bersama-sama dengan pakar penjagaan kulit yang mengambil masa 3 tahun untuk dihasilkan. Haaa...bukan senang tau nak dapatkan kulit yang cantik ni...


Inilah dia semua bahan-bahan yang terkandung di dalam Nutriwhite ni. InsyaAllah selamat untuk kegunaan kita kerana sememangnya terdiri daripada herba, bunga-bungaan dan tumbuh-tumbuhan sahaja. Bagi anda yang ingin mengetahui mengenai dengan lebih lanjut mengenai fungsi setiap setiap produk Nutriwhite, boleh lah rujuk di sini. Di sini juga ada diterangkan bagaimana Nutriwhite bertindak ke atas kulit kita.


Bagi anda di luar sana yang ingin mencuba, boleh la hubungi saya. InsyaAllah saya akan berikan konsultasi terbaik untuk anda. Jangan segan-segan...kerana sekali dah kenal, pasti jatuh hati =)

xoxo,

Najah Salwa
019.676.8776
najahsalwa@gmail.com