Nuffnang Ads

Saturday, August 30, 2014

[Testimoni] : Slimming Set Untuk Ibu Menyusu

Dah lama rasanya tak kongsi testimoni-testimoni pasal Shaklee ni kan. Bukan apa sebab memang banyak sangat dah testimoni yang orang lain dok share so sure korang pun dah muak dah baca kan? Tapi arini rasa cam nak share la jugak hahaha nak menambahkan lagi koleksi testimoni yang dah sedia ada hehe

Kisah kali ni mengenai kazen Najah yang baru bersalin, dia memang niat nak kurangkan berat badan yang naik ketika mengandung dulu tu. Tambah plak dah nampak role model aritu kan ahahaha terus perasan mak uolssss hehehe saya ni kan pantang dipuji, sengih sampai ke telinga la jawabnya hehehehe

Wajib lah gambar kena besar sket sebab dia cakap mak slim u hahahaha
jangan jeles tau uolsss... 

Bila dah cuba..memang terus jatuh cinta la. Kazen saya amik ESP, Lecithin & Alfalfa...set ni bukan je untuk kurus tapi juga bertindak sebagai milk booster. Sebab apa?? Sebab ada ESP & Alfalfa yang sememangnya milk booster terbaik...fevret saya gak ni...

Konsep kurus dengan Shaklee ni memang dia focus pada inch loss dulu. Hilangkan dulu segala inci-inci yang berlebihan, lepas tu baru la berat turun sebab cam saya selalu cakap, otot lagi berat daripada lemak. Kalau ada yang still blur pasal otot vs lemak ni, sila la baca entry saya yang terdahulu ye =)

Btol x?? Berat lambat turun kan??
Yang penting baju tahun lepas dah boleh pakai dah
Jimat tak?

Hambikkk.....penangan ESP, Lecithin & Alfalfa
Lagi kurus dari sebelum preggy tu...dahsyat!!!

Phewwiiittt!!! =) Rasanya bagi seorang isteri, kalau
suami puji tu memang super duper best giler kan?! =)

Apa pun, yang paling penting kena la istiqamah dan sabar. Lemak-lemak kat badan tu pun amik masa nak berkumpul, jadi nak buang pun amik masa la gak. Jangan la harap malam ni telan Lecithin esok pagi bangun dah slim dah...tu memang magic tu. Kalau camtu, saya la orang pertama yang beli. Pastu, sure semua orang kat Malaysia ni slim melim je semua hehehe Jadi, sabar la ek...jangan lupa untuk amalkan pemakanan dan gaya hidup yang sihat..

See...bukan saya yang cakap kn? Apa pun, kita kena usaha

Bagi yang sanggup nak terima cabaran kurus dengan Shaklee, meh la PM saya cepat-cepat...kata nak hasil cepat kan, kena la ambil tindakan dengan kadar segera gak. Cam Tok saya selalu cakap....fast action, fast results

xoxo,

Najah Salwa Ismail
019.676.8776